Als teamleider klantcontactcentrum (KCC) binnen de afdeling dienstverlening geef je leiding aan een gedreven team van 20 collega’s van de ABG-organisatie. Dit team vormt het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van drie unieke gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Of het nu aan de balie is, via de telefoon, WhatsApp of social media: jouw team zorgt voor een vlotte en betrokken dienstverlening, zoals het aanvragen en verstrekken van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en het beantwoorden van vragen over alle diensten en producten van de gemeente. Jij bewaakt de kwaliteit en stuurt op verbetering. Samen maken jullie het verschil voor duizenden inwoners, iedere dag weer.
ABG-gemeenten. Helemaal jouw werk.
Je komt te werken in het hart voor publieke dienstverlening en staat met jouw team dichtbij de inwoner. Dit is wat je gaat doen:
Dit is wat je meebrengt:
Als teamleider ben je een peoplemanager met een hart voor de publieke dienstverlening. Je haalt het beste uit medewerkers door open communicatie en een motiverende en faciliterende stijl van leidinggeven. Je krijgt energie van het goed op orde houden van de operationele dienstverlening en op onderdelen verwachten we een bijdrage om de dienstverlening te verbeteren.
Daarnaast vinden we het fijn als je;
Kun je niet achter al deze punten een vinkje zetten? Geen zorg. Solliciteer gewoon. Samen ontdekken we wat we kunnen doen.
Waarom werken bij ABG-gemeenten?
Omdat het een unieke organisatie is. Wij ondersteunen drie gemeenten. Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij dat onze producten en diensten zijn afgestemd op de behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. Bij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving.
Je werkt veel samen met andere afdelingen en collega’s in een platte en informele organisatie die volop in ontwikkeling is. Iedereen die je nodig hebt, is bereikbaar en benaderbaar.
Als ambtenaar heb je een bijzondere verantwoordelijkheid, daarom vragen we van iedere collega een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Ook leg je een ambtseed of belofte af als je bij ons in dienst bent.
Is dit helemaal jouw werk?
Fijn! Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden wij jou een salaris van maximaal
€ 6.193,- per maand bij een fulltime dienstverband. Dat is het maximum in salarisschaal 11. Samen met jou bepalen we wanneer je begint.
Naast je salaris ontvang je ook een individueel keuzebudget van maar liefst 20,45%.
Hiermee kan je sparen of extra verlof kopen. Je kunt het ook laten uitbetalen op een door jouw gekozen moment. Aan jou de keuze!
Wij bieden je een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar. Als we allebei tevreden zijn, gaat dat over in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Wat mag je nog meer verwachten?
Dit wordt helemaal jouw afdeling!
Je gaat aan de slag binnen de afdeling dienstverlening en stuurt een team aan van 20 allround medewerkers belcluster, receptie en social media. Het Klantcontactcentrum is de centrale ingang voor telefonische en digitale dienstverlenging en voor de baliecontracten op alle drie de locaties van de ABG-organisatie. Naast het aanvragen en verstrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie, behandelt het centrale belcluster ook vragen die binnenkomen via de telefoon, WhatsApp en Facebook.
Wacht niet te lang!
Solliciteer vandaag nog. Onze vacature staat uit tot en met 16 juli 2025. De deur staat voor je open, welkom! Stuur je motivatiebrief en CV in via de sollicitatieknop.
De eerste gesprekken zijn op maandag 21 juli 2025.
Heb je nog vragen?
Wil je meer weten over de functie? Bel gerust met afdelingsmanager Niels Damen via telefoonnummer 088- 3821757. Wil je meer informatie over het sollicitatieproces? Bel dan werving- en selectiespecialist, Jesca Heijker, via telefoonnummer 06-24820004.
Delen? Graag!
Is dit toch niet jouw nieuwe job? Maar ken je iemand bij wie deze vacature op het lijf geschreven is? Doe ons en die persoon dan een enorm plezier en deel deze vacature. Alvast bedankt!