Allround medewerker buitendienst

36 uur per week,
max. € 3.369,–
(Schaal 05)

Samenvatting

Heb jij hart voor onze openbare ruimte en kom jij ons team versterken? Wij zoeken namelijk een allround medewerker buitendienst vól energie! Hoe wil jij bijdragen aan de leefbaarheid in de openbare ruimte binnen onze gemeenten?

ABG Organisatie

Bij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving. Je doet het voor de bewoners van niet minder dan drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Het werken voor drie gemeenten biedt veel kansen én uitdagingen. Iedereen die je nodig hebt is bereikbaar en benaderbaar en dat verwachten we ook van jou. Binnen de ABG-organisatie nodigen we je uit om mee te denken, je verantwoordelijkheid te nemen en af en toe een tikkeltje eigenwijs te zijn.

ABG-gemeenten. Helemaal jouw werk!

Je krijgt een warm welkom in het team van de buitendienst en samen met jouw collega’s zorg je dat de gemeente netjes en op orde is. Dat houdt in dat je allerlei allround werkzaamheden verricht op het gebied van bijvoorbeeld groen, bestrating, riool, verkeersborden, speeltuinen en zwerfafval. Tijdens je werkzaamheden maak je gebruik van verschillende voertuigen en gereedschappen. Je behandelt meldingen van onze inwoners en daar ga je mee aan de slag. Denk hierbij aan een kapot bankje in het park. Je bent een aanspreekpunt voor inwoners en de oren en ogen van de gemeenten.  Daarnaast verricht je in een rooster werkzaamheden voor de gladheidsbestrijding, de storingsdienst en de milieustraat en zetten we je in als het nodig is bij de werkzaamheden voor de reiniging.

Dit is wat je meebrengt

Jij bent de persoon voor deze functie omdat:
  • Je vmbo+ of mbo-niveau hebt.
  • Je handig bent met materialen en gereedschappen.
  • Je affiniteit hebt met groene of grijze werkzaamheden.
  • Je jouw rijbewijs B-E hebt, C en T zijn een pré.
  • Je open staat voor het behalen van opleidingen, zoals je VCA diploma.
  • Je goed in een team én zelfstandig werken kan werken.
  • Je flexibel bent, je werkt bijvoorbeeld ook mee met gladheidsbestrijding, storingsdienst en de milieustraat.
  • Je fit bent en er zin in hebt!


Kun je niet achter al deze punten een vinkje zetten? Geen zorg. Solliciteer gewoon. Samen ontdekken we wat we kunnen doen.

Waarom werken bij ABG-Gemeenten?

Omdat het een unieke organisatie is. Wij ondersteunen drie gemeenten. Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij dat onze producten en diensten zijn afgestemd op de behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. Je werkt veel samen met andere afdelingen en collega’s in een platte organisatie. Iedereen die je nodig gaat hebben, is bereikbaar en benaderbaar. Je komt altijd terecht in een team dat zijn kennis, ervaring en plezier in zijn werk met jou deelt. En dat verwachten we natuurlijk ook van jou. Je begint met een contract voor één jaar. En als we allebei tevreden zijn, gaat dat over in een contract voor onbepaalde tijd. Je krijgt veel gelegenheid om opleidingen en cursussen te volgen, waaronder cursussen die je vakkennis up-to-date houden. Want we vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen. Dat doen wij zelf ook.

Is dit helemaal jouw werk?

Fijn! Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we je een salaris van maximaal € 3.369,00 bruto per maand voor 36 uur per week. Dat is het maximum van salarisschaal 5. Samen met jou bepalen we wanneer je begint. Naast je salaris ontvang je ook een Individueel Keuzebudget van 20,45%. Hiermee kun je sparen, extra verlof kopen, een fiets kopen of een sportabonnement afsluiten. Je kunt het ook laten uitbetalen op een door jouw gekozen moment. Aan jou de keuze!

Dit wordt helemaal jouw afdeling!

71 collega’s. Zoveel krijg je er bij de afdeling Openbare Ruimte. 45 daarvan vallen onder het cluster Buitendienst. Je komt terecht binnen een team waar collega’s elkaar makkelijk vinden en betrekken. Iedereen voelt zich verantwoordelijk voor de resultaten. We zijn flexibel en denken graag in mogelijkheden.

Wacht niet te lang!

Reageer vóór 24 april 2025. Onderaan deze pagina kun je jouw motivatiebrief en cv uploaden.

Datum sollicitatiegesprekken

Zet onderstaande datums alvast vast in je agenda. Mochten wij je uitnodigen voor een gesprek dan zullen we je voor een van de onderstaande data uitnodigen.

Sollicitatiegesprek 1: 12-05-2025
Sollicitatiegesprek 2: 20-05-2025

Heb je nog vragen?

Wil je meer weten of heb je vragen over de functie? Bel gerust met Berry Tak, Teamleider buitendienst. Het telefoonnummer is 0641118320 of stuur een mail naar berrytak@abg.nl.

Wil je meer informatie over het sollicitatieproces? Bel dan met onze HR-adviseur, Annemiek Visser – Kazus. Het telefoonnummer is +31639492057 of stuur een mail naar annemiekvisser@abg.nl.

Delen? Graag!

Is dit toch niet jouw nieuwe job? Maar ken je iemand bij wie deze vacature op het lijf geschreven is?
Doe ons en die persoon dan een enorm plezier en deel deze vacature. Alvast bedankt!

Meer vacatures

Medewerker sociaal team

24 uur per week,
max. € 3.542
Samenwerken aan complexe (jeugd)casuïstiek in een ontzettend leuk team!

Klinkt dit als iets wat jij leuk vindt? Dan is dit jouw kans om te schitteren in de wereld van het sociale domein. In deze functie ben jij de regisseur die complexe hulpvragen van inwoners in goede banen leidt.

Werving- en Selectiespecialist

32 uur per week,
max. € 4.811,00
Als onze werving- en selectiespecialist match je talent met de juiste baan. Dit omvat het schrijven van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken, netwerken en adviseren over jouw vakgebied! Het doel? De perfecte match voor langdurig succes!

Heb jij ambitie om jezelf en ons verder te professionaliseren? Lees dan snel verder!

Afdelings- en programma ondersteuner

36 uur per week,
max. € 3.831,-
Voor het team Duurzaamheid zoeken we een afdelings- en programmaondersteuner, een administratieve en secretariële duizendpoot. Voel jij je thuis in een dynamisch team dat in ontwikkeling is en houd je ervan om veel verschillende ballen in de lucht te houden? Dan zijn we op zoek naar jou!